Üzleti feltételek

1. Általános rendelkezések: Az üzleti feltételek (a továbbiakban csak "feltételek") csak a vásárló- fogyasztó és az www.babakocsicenter.hu internetes üzlet (továbbiakban csak „eladó”) üzleti kapcsolataira vonatkoznak a 108/2000 sz. törvény 1 § alapján T. t. Ezek a feltételek részletesen módosítják és pontosítják a vásárló és az eladó kötelességeit és jogait a jelenlegi formájában, amelyek a szerződés elválaszthatatlan részét képezik.

 

2. Megrendelés és szerződéskötés:

Az összes, www.babakocsicenter.hu internetes üzleten keresztül megvalósított megrendelés, mindkét szerződő félnek kötelező érvényű. A megrendelés elküldésével az ügyfél megerősíti, hogy megismerte az üzleti és reklamációs feltételeket. Az elektromos megrendelés érvényességi feltétele, a megrendelés megvalósításánál a rendszer által igényelt követelmények betartása és az összes adat teljes és valóságos kitöltése. Az adásvételi szerződés az eladó és a vásárló között a vásárló részéről történő megrendelés elküldésével és az eladó általi elfogadásával jön létre. A megrendelés 24 órán belül e-mailen, esetleg telefonon keresztül kerül megerősítésre. Bizonytalanság esetleg nem egyértelműség esetén az eladó kapcsolatba lép a vásárlóval. A szerződés tárgya csakis a megrendelésben feltüntetett termék. A méretek, súly és egyéb az oldalainkon feltüntetett nem kötelező érvényű adatok és a gyártó adatain alapulnak. Az eladó elkötelezi magát az árut rendesen becsomagolva kézbesíteni, összhangban az adott árutípusra jellemző általános tulajdonságokkal vagy jellemzőkkel, az adott normáknak, előírásoknak és rendelkezéseknek megfelelően, amelyek a Szlovák Köztársaság területén érvényesek, s egyúttal rendesen ellátva szlovák használati utasítással, esetleg az adott ország nyelvében, amelyből a megrendelés be lett nyújtva és kitöltött jótállási levéllel. Néhány esetben, főleg a drágább termékek esetén, az eladó fenntartja a jogot, a szerződés megkötésénél az előleg megtérítésére a megrendelés teljes árának 50% - os magasságában illetve a teljes megrendelés árának az előre kifizetésére. Az előleg ill. a teljes ár nem kifizetése esetén az eladó a megrendelést érvénytelennek tekinti.

 

3. Szállítási határidő:

A megrendelt áru leszállítása a termék elérhetősége és az eladó üzemeltetési lehetőségei alapján kerül megvalósításra a lehető legrövidebb határidőn belül, általában 1-21 napon a megrendelés felvételétől számolva.

 

4. Szállítási feltételek

 

Az eladó elkötelezi magát:

  • A megrendelt áru mennyiségének és fajtájának a leszállítására a vételár nagyságában, azon fizetési feltételek mellett, amelyek a megrendelés elküldésének a napján érvényesek,
  • Kézbesíteni a vásárlónak az árut, megfelelő csomagolásban, a szállítás közbeni károsodás elkerülésének az érdekében.

Az eladó nem felelős:

  • A posta, ill. a szállítócég hibájából keletkezett megkésett kézbesítésért,
  • Az átvevő helytelen címének a magadása miatt keletkezett megkésett kézbesítésért,
  • A küldemény posta, ill. a szállítócég által okozott károsításáért,
  • A szállítási idő esetleges meghosszabbításáért, ill. a termék leszállításának az elmulasztásáért, amelyre a gyártó (beszállító) hibájából került sor, bármilyen korlátozás, forgalmazási jogok megszüntetése vagy más előre nem látható akadályok miatt.

 

A vásárló elkötelezi magát:

- a megrendelt árut átvenni,

- kifizetni a terméket az ár a teljes magasságában, a megrendelés elküldésének napján érvényes fizetési feltételek mellett.

Abban az esetben, ha a vásárló az árut nem veszi át (a megrendelés alapján), az eladó fenntartja a jogot érvényesíteni a keletkezett kárra, a kártérítési igényét. Abban az esetben, ha a vásárló az árut nem veszi át az első kézbesítéskor, és igényli az áru ismételt kézbesítését, köteles megfizetni az első, ahogy az ismételt kézbesítés költségeit is. Az eladó jogosult az üzlet jellegétől függően (mennyiség, ár, szállítási költségek, távolság és hasonlók), főleg magasabb összegnél, mint 50 000,00 HUF, igényelni a megrendelőtől a megrendelés igazolását, mégpedig megbízható módon, pl. telefonon vagy írásban. Az igazolás vásárló általi elutasítása esetén, az eladó a megrendelést érvénytelennek tekinti.

 

5. A termékek ára: Az internetes üzletünkben feltüntetett árak a megrendelés pillanatában érvényesek. Fenntartjuk a jogot a nyomdai hibákra és az árak megváltoztatására az árfolyamok változása esetén, az infláció jelentős megnövekedésekor és az áruk beszállítói és egyéb gyártói, beszállítási feltételeinek jelentős változásaikor. A termék árában nincs beszámolva a postaköltség és a csomagolás költsége. Az eladás igazolására a számla szolgál, ill. a vásárlási igazolás, amely minden megrendeléshez csatlakoztatva van, és szállítólevélként is szolgál.

 

6. Az áru és a postaköltség kifizetése: A megrendelt árut postával, vagy fuvarozó céggel esetleg a saját szállítóeszközünkkel küldjük, a vásárló által, a megrendelésben megadott címre. A vásárló az áruért a teljes árat átvételkor utánvétellel fizeti ki a postán, esetleg a szállítónak. A megrendeléseknél postaköltséggel együtt 49 999,00 HUF –ig, 2900,00 HUF posta és csomagolási költséget számlázunk, a nagyobb összegű megrendeléseknél, mint 50 000,00 HUF a posta és csomagolási költség ingyenes. A feltüntetett árak Magyarországon és az Európai Unió államaiban érvényesek. Megrendelés esetén más államba, mint az Európai Unió tagállama, a postaköltséget egyedileg számoljuk ki a küldemény súlya és az ország alapján, amelybe a termék elküldésre kerül.

 

Fizetési módok:

  • utánvétel,
  • banki átutalás,
  • készpénz.

A banki átutalásos fizetés ill. a banki betét esetén, a megrendelés csak az összeg bankszámlára történő jóváírása után kerül elküldésre.

 

7. A megrendelés visszavonása: A vásárló jogosult törölni a megrendelést az indok megadása nélkül 12 órán belül a megrendelés elküldésétől számolva. 12 órás időszak eltelte után kezdi az üzemeltető a megrendelést intézni. A megrendelés visszavonását küldje el nekünk e-mailben, amelyre mi megerősítést küldünk a megrendelés megszüntetéséről.

 

8. A termékek visszaszolgáltatása: Az internetes üzletünkben megvett termékeket, az indok megadása nélkül vissza lehet szolgáltatni legkésőbb 14 napon belül az átvételtől számolva. Az árut vissza kell juttatni az üzemeltető székhelyének a címére az eredeti csomagolásban, teljes állapotban, nem felhasználtan és károsítás nélkül. A termék szállítási költségeit a vásárló állja. Utánvétel formájában elküldött árut nem fogadunk el. A termék ára a vásárló számára haladéktalanul vissza lesz térítve a visszaszolgáltatott termék ellenőrzése után, és ezt 15 napon a termék visszaszolgáltatásán belül. A nyomtatványt az áru visszaküldéséhez itt töltheti le.

 

9. Reklamációs rend: A termékek jótállási időszaka általánosan 24 hónap (a Polgári Törvénykönyv 620 § alapján), ha nincs másképp meghatározva, és a vásárló általi termék átvételétől (Polgári törvénykönyv § 621 alapján) számolódik. A jótállás csak a gyártási meghibásodásokra vonatkozik. A vásárlónak a termék kifizetése és átvétele előtt a szállító társaságtól, azt tanácsoljuk, hogy ellenőrizze a küldeményt, hogy a küldemény nincs –e megkárosítva. Átfogó károsodás esetén (széttépett csomagolás, deformáció vagy egyéb széleskörű károsodás) a küldeményt ne vegye át. Reklamáció esetén a vásárló elküldi a reklamált árut a cég székhelyének a címére. A küldeményt rendesen be kell csomagolni és tartalmaznia kell: a reklamált terméket, jótállási levelet, a meghibásodás leírását és a vásárló kapcsolattartó adatait – visszaküldési cím, telefonszám, email. Az árut csomag formájában, vagy ajánlottan küldje el. Utánvétellel történő elküldés esetén a küldemény nem lesz átvéve. A reklamált terméket tisztán és károsítás nélkül szükséges visszaszolgáltatni. A reklamált termék szállítási költségeit a vásárlótól az eladóhoz, a vásárló állja. Postaköltséget és az egyéb illetékeket nem térítjük vissza. A visszaküldő szállítást a reklamáció elrendezése után az eladó állja. Abban az esetben, ha a jótállási időszakon belül gyártási hiba keletkezik, a vásárlónak igényelheti a keletkezett kár eltávolítását. Abban az esetben, ha a kár nem eltávolítható, az eladó pótolja a vásárló számára a károsodott terméket egy újjal, vagy megegyezés alapján kicseréli egy másik típusúra, miközben ráfizetésre vagy az árkülönbség visszatérítésére kerül sor.

 

 

 

A jótállás nem vonatkozik a következő keletkezett károsodásokra:

  • természetes vagy nagymértékű mechanikai elhasználtsággal keletkezett károsodásokra,
  • a termék vagy a részei beszennyezésével, amelyet a termék elhanyagolása okozott,
  • a termék használata olyan körülmények között, amelyek hőmérsékletükkel, portartalmukkal, páratartalmukkal, a környezet kémiai és mechanikai hatásaival nem felelnek a termék általános felhasználási körülményeinek,
  • külső hatásokkal, pl. eséssel vagy ütéssel, a víz behatolásával keletkezett károsodásokra
  • túlfeszültség ill. villámcsapás
  • beavatkozással a termékbe jogosulatlan személy által (szakszerűtlen javítások vagy módosítások),
  • a termék ellentmondásos felhasználása a használati utasítás rendelkezéseivel,
  • mechanikai károsodás - széttépett, átvágott, hővel megkárosított áru, az áru megkárosítása gondatlan és aránytalan kezeléssel, a termék felületének szándékos megkarcolása és hasonlók.

A jótállás úgyszintén nem vonatkozik a természet hatásai által okozott károsodásokra, természeti katasztrófára, erőszakos megkárosításra, időjárási viszonyok által okozott károkra, extrém esetleg szokatlan feltételek melletti üzemre. A jogosulatlan reklamáció esetén az áru visszaszolgáltatásra kerül a vásárló számára a vonatkozó állásfoglalással. Az áru reklamációja felesleges halogatás nélkül elrendezésre kerül, maximum 30 napon belül a vásárló általi reklamáció érvényesítésétől. A jogosult reklamáció elrendezésével a jótállási időszak meghosszabbodik a reklamáció időtartamával. Ha a reklamáció törvényes jótállási időszakon belül el lett rendezve a hibás áru cseréjével egy újra, a jótállási időszak újra, a reklamáció elrendezésének a dátumától kezdődik. Az eladó a reklamáció elrendezéséről telefonon, SMS formájában, vagy e-mailen figyelmezteti a vásárlót, és az árut a saját költségeire elküldi a vásárló címére

 

10. Személyes adatok védelme:


Az www.babakocsicenter.hu internetes üzlet üzemeltetője:

N2U2NjY